-->

Kisah Ayah Emak Materialistik

Kisah Ayah Emak Materialistik

Sang ayah dan ibu sangat marah dan menyesal bila mengetahui anak perempuan mereka hamil .

"Siapa si bedah tu ?" Jerit sang ayah , sedang sibu menangis . "Suruh dia datang sini"

Si anak pun telepon le mamat yang bertanggungjawab .

Setengah jam kemudian , sebuah kereta ferari merah berenti didepan rumah . Seorang lelaki separuh bergaya keluar dari kereta , memberi salam lalu masuk kerumah .

Lelaki itu berdepan dengan mak dan ayah perempuan yang telah dihamilnya .

Dia berkata "Saya lelaki yang telah menghamilkan anak anda. Tetapi saya tak boleh menikahi anak anda kerana isteri saya tak membenarkan . Bagaimanapun saya tetap bertanggungjawab atas perbuatan saya . Seandainya anak anda melahirkan bayi perempuan saya akan wasiatkan untuknya dua buah supermarket , sebuah rumah banglo dan wang tunai RM10 ribu .Sekiranya dia melahirkan bayi lelaki saya akan wasiatkan untuknya dua buah kilang ,dua buah supermarket , rumah banglo,
dan RM 1 juta .

Tapi sekiranya anak anda keguguran apakah yang harus saya lakukan ??

Sang ayah sedang berfikir . Sibu berhenti menangis .

Akhirnya smbil menepuk bahu lelaki itu sang ayah berkata ,

"KALAU CANTU HANG CUBE LA LAGY"

Tiada ulasan