-->

Kisah Lawak Suami Isteri:Kantoi Suami Curang

Sepasang suami isteri yang telah mempunyai 3 orang anak, sedang berbual sambil menonton TV di dalam bilik mereka. Si isteri bertanya kepada suami beberapa soalan.

* Isteri : Bang, kalau saya mati dulu, abang kahwin lagi tak ?
* Suami : Abang rasa, abang mungkin kahwin lagi. Kerana, anak-anak kita perlukan orang yang boleh beri perhatian. Makan minum abang pun adalah orang yang sediakan.
* Isteri : Habis, kalau abang kahwin lagi, abang kasi ke dia duduk rumah kita.
* Suami : Ye lah. Sebab rumah ni mahal, takkan nak biar kosong macam tu saja?
* Isteri : Abang kasi ke dia guna bilik, kita, toilet kita ?
* Suami : Ya yang, sebab takkan abang nak buat bilik lain khas untuk dia. Nanti bilik ni, membazir pulak.
* Isteri : Abang kasi ke dia pakai almari kita ?
* Suami : Ye yang, almari kita ada 4 pintu takkan nak bagi org lain pulak.
* Isteri : Abang kasi ke dia pakai katil kita ?
* Suami : Terpaksalah yang. Sebab katil kita tu baru je beli sebulan.
* Isteri : Baju tidur saya, pijama dan towel saya ?
* Suami : Takkan itu abang nak bagi kakak & adik awak. Jadi, daripada tak dipakai, lebih baik kalau abang kasi dia aja.
* Isteri : Handbag saya, kasut saya, golf set saya ?
* Suami : Itu tak boleh, sebab dia suka handbag kaler maroon, kasut dia saiz kecil daripada awak, saiz 5, golf set tak boleh sebab dia kidal ...
* Isteri : ????!!!!!
* Suami : ( Dalam hati ) Alamak kantoiii !!

18 ulasan

padanmuka kant0oii!!
curang laaa tuu!!!!

Mantab bro..
kunjungi balik ya bro...

Obat Bius

terima kasih sob....

kesiannya................................................................................. tu cakap melulu. pandai juga isterinya.

padan muka...

ciannyerr haha
kan dah kanto0Oiiiiiiii!!!!!

dua2 kesian..suami kesian sbb dah kantoi..isteri pon kesian sbb suami dh curang...ini sumer poyo kan,keturunan nabi adam? kihkihkih

laki ni slalu sgt crg nga pompan mcm bf sy la grmnya sy mcm nk pijk je mke dye tuhh......smpy gdh nga pompan 2 le sy ni dye tolk sy sy trk tudung dye 2 dye pon trk tudung sy mmg gdh gns la sy nga dye

Xberbaloi gaduh dsbbkn sorang llaki yg berkeladak..tglkn je, mngkin blh dpt yg lbih baik!

Kebanyakan dari lawak2 dlm ni diambil dari majalah antaranya MASTIKA. Kenapa admin tak letakkan sumber asal. Adalah salah dari segi penerbitan untuk menerbitkan karya yang bukan kepunyaan kita tanpa kebenaran. Berani betul....tak takut kena saman ke

Ni sumer poyo... haktuihhh

Ni sumer poyo...haktuihhh

ni aku si profile ketrurunan nabi adam..
maafla selama ini balas 'ni semua poyo' je...
saja suka2..harap semua cool ye..
lepas ni aku akan balas benda sama setiap hari..
maafkan aku jika ada salah dan silap

ni aku si profile ketrurunan nabi adam..
maafla selama ini balas 'ni semua poyo' je...
saja suka2..harap semua cool ye..
lepas ni aku akan balas benda sama setiap hari..
maafkan aku jika ada salah dan silap

ni aku si profile ketrurunan nabi adam..
maafla selama ini balas 'ni semua poyo' je...
saja suka2..harap semua cool ye..
lepas ni aku akan balas benda sama setiap hari..
maafkan aku jika ada salah dan silap

ni aku si profile ketrurunan nabi adam..
maafla selama ini balas 'ni semua poyo' je...
saja suka2..harap semua cool ye..
lepas ni aku akan balas benda sama setiap hari..
maafkan aku jika ada salah dan silap

kantoi........

biasalah,sebelum kahwin 'betul,i cinta you sorang je' bila dah
kahwin 'nyesal i pilih you',lelaki memang tamak