Lawak Minyak Naik 20sen

DISUATU PETANG DI WARUNG

Nan : Ishhh aku sesak lah kalau macam ni....!!!
Ahmad : Ko dah kenapa... sesak bagai...
Nan : Haaa La minyak dah naik 0.20sen... selalu aku naik kereta dari Seremban ke Kuala Lumpur Isi RM60 3hari bleh tahan... ni 2Hari Jerk.... mmm lari budget aku....
Ahmad : Uiiihhh teruk lah ko kan....
Nan : mau nya tidak...
Ahmad : tapi aku rasa ko kena beli produk ni... boleh jimat minyak... tengok macam aku... dah guna dah produk tu... RM20 3hari xhabis... seremban - Kuala Lumpur Jugak....
Nan : Uiiih ya ka bleh jimat macam tu... produk apa tu oiiii.... Jimat Betul....
Ahmad : Modenas....
Nan : Modenas??????
Ahmad : Haaa Modenas... Ko isi minyak kat kete ko RM20 pastu ko g lah Kuala Lumpur Naik Modenas... Jimat oooo... minyak dalam kete ko xhabis.... stakat panas enjin jerkkk....
Nan : kureng ajar !@#!$%@$%% Dusshhhh! Bang! DUsshhh

Sumber: Facebook

7 ulasan

hAHAHAHAAHAA..LAWAK NIAN TU.

Elehh,,,yg minyak naik 20 sen nak berkira,yg duit abis kat benda lain 2 x pe pun.......hehehe.....o_O

bersyukur lah kw minyak naik 20 sen,daripada naik 20 ringgit bankrap kw dupang !!!!

Ini sumer poyo... haktuihhhhh

avatar
Tanpa Nama

betul btul btul

stop it...!!!!!!!