Lawak Hampeh Kekasih Bergaduh

Lawak Hampeh Kekasih Bergaduh

Kekasih yang dicintai telah mengalami kemalangan teruk. Akibatnya si gadis telah kehilangan banyak darah. Di sebabkan terlampau CINTA...,SI BOYPREN pun menderma darah....

Selepas selang setahun, kekasihnya CURANG dan putuskan hubungan tiba-tiba.

SI BOYPREN BERKATA, " Tak kenang budi..!!! Bagi balik darah yang aku derma dulu!!

KEKASIHNYA yang sedang datang bulan membaling 'kotex'nya ke arah boyprennya dan berkata.....

"NAH..!!! AKU BAYAR ANSUR2 TIAP2 BULAN!!"

Kekasih Bergaduh



19 ulasan

tak der tauliah punya pompuan hehehe http://jobdirumah.com/tamrin

mnjatuhkan maruah orng pompuan jer.. bodoh la sape yg menaip idea nhh

hahahaha lucu betul lawak ini

Klau aku jadi bf dier tak hengen aku nak pegang KOTEX tu.

Kalau rasa lawak ni bodoh jgn lah baca.org cuma nk berjenaka bkn nak cari musuh,kalau tak suka pun jangan lh panggil orang bodoh.tak ada adab betul

Betoi tu.. aku sokong.. orng yng taip tu punya la pikiaq nk buat lawak bagi kita hilang stress yng dia p maki hamun cari jadah apa.. nk jdi pengkritik la sangat..

Cam hampeh punya pompan..haha..

Cam bodoh komen..dh rase ko bagus sngt..xpyah baca lwak ney .bodoh siot

Dah nama pon lawak..x pyah nk serius sangat la bangang..

avatar
men_anti gay@remPiT.com.net

btl2 aku skong tu.. yg send tu mst kaum??? sbb tulah yg dia angin.. ntah2 tgh dtg period kot skg ni... hahaha... (cbe swoh dia bg KOTEX bkas dia use tu kt bf dia utk simpan wt knangn.. msti bf dia suko.. bwu lh ROMANTIK... heheh... cayalh kaum llaki,sbb brjya mghsilkn LAWAK peringkat antarabgsa cmni...

Betol 2 klu x lawak x yah ler komen

Hahaha damn ko pon lawak jugak.

Bodoh gak... haktuihhh

Apak ko bodoh ea???haktuihhhh

X pasal2 bf dia dpt dara prcuma stiap bulan..hahaha

Haha. ... Kotex tu haih..kalau aq nk he aq bling blik kt die Dan kte..."darah aq bersih ...aq xmau Sarah Hi kotoq....glilah....wangi x pe lagi..."...

ha..ha...ha