Kisah Lawak Lucu: Menjilat Mayat

Sekumpulan  pelajar perubatan berkumpul untuk melihat seorang pensyarah melakukan  pemeriksaan ke atas satu mayat..mereka berkumpul mengelilingi tempat mayat itu  diletakkan..

"Dalam bidang perubatan, ada 2 kualiti yang sgt penting  untuk menjadi seorang doktor", kata pensyarah itu.

"Pertama.., kamu semua  tidak boleh jijik melihat mayat", katanya...sebagai contoh, pensyarah itu  mencucuk satu jarinya ke dalam mulut mayat, menariknya semula dan menjilat  jarinya itu.

"Sekarang, cubakamu buat", kata pensyarah  itu.

Selepas beberapa ketika, barulah mereka mengikut apa yang mereka  lihat. Seorang demi seorang memasukkan jari ke mulut mayat dan menjilatnya. 

Apabila semua pelajar selesai, pensyarah itu memandang ke arah mereka dan  berkata....

"Kualiti kedua yang sangat penting adalah pemerhatian yang  tajam. Seperti tadi....saya memasukkan jari hantu tetapi menjilat jari telunjuk"


21 ulasan:

  1. ape lah cerita ni

    BalasPadam
  2. Masuk akal gak..hahaa

    BalasPadam
  3. hahaha..kelakar la jugak

    BalasPadam
  4. KANTOI...NDK FAHAM KH BRO

    BalasPadam
  5. boleh jg thu

    BalasPadam
  6. Habis la semua pelajar tu, xpasal pasal lepa yg jadi mayat... hehehr.

    BalasPadam
  7. teruk tol kene kencing..bhaha

    BalasPadam
  8. Gampang taik anjing punye komentar Keturunan Nabi Adam..ko bgus sgt ke buat lawak..ko buat blog cte lawak skarang aku nk bce..mcm sial je taw nk komen buruk2 hasil kerja orang lain..aku da lame x puas ati ngan kau..

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. kaw nie,kalau nak bce cerita lawak ,komen lah perkara2 yang positif.Menyampah aku!!@#$$%

      Padam
  10. eeeuwwwww.....

    BalasPadam
  11. shaAri(fikshar@yahoo.com8 Mei 2014 6:34 PTG

    yg ko lyn ktUrunan adam ni apSal..biar je die ngn dunia die..kLaka plak aku tgk korg niH..haha

    BalasPadam
  12. hahaha bodo2 je keturunan nabi adam tu.hak tuih kat pale otak hang

    BalasPadam
  13. Balasan
    1. hot pulak aku tengok komen kau,.rsa macam x puas hati je aku dgn ko ni..kalau aku tau kau mmg aku potong saja lidah kau tu..macam sial la kau ni..

      Padam
  14. Terkena ..,kesian sape yang terkena dgn pensyarah tu hahahaha

    BalasPadam