Lawak Air Asia: Pramugari dan Orang Tua

Lawak Air Asia: Pramugari dan Orang Tua

Kisah ini bermula setelah sebuah kapal terbang Air Asia berjaya mendarat di KLIA.

.....Tuan-tuan dan Puan-puan ,anda telah selamat tiba di Kuala Lumpur...Terima kasih kerana menggunakan perkhidmatan kami.....

Ketika penumpang bersesak-sesak hendak keluar dari kapal tersebut,seorang pramugari tiba-tiba terlihat seorang datuk tua berkaki ayam..

Pramugari (hairan): Eh, pakcik? Kenapa berkaki ayam ni?? Mana pergi kasut pakcik??

Pakcik: Ni la budak-budak zaman sekarang ni, masuk tempat orang tak reti-reti bukak kasut..tak sopan langsung!..Tak paham pulak tu! memanglah pakcik tinggalkan kat luar sebelum masuk td,kan itu sopan namanya..bila keluar nanti pakcik ambikla balik!!

Pramugari: Hmm....saya doakan agar pakcik boleh dapat semula kasut pakcik tu..

LOL!

10 ulasan:

  1. Mantab bro..
    kunjungi balik ya bro...

    Obat Bius

    terima kasih sob....

    BalasPadam
  2. mantab lawakannya bikin ngakak bro, tank... dah mau share yang bisa ngocok perut

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. cibai lu!! mane mane same je lu pnya komen! haktuihhhh,.go to hell la poyo punya mangkok!!

      Padam
    2. iya aku sokong kw. .

      Padam
    3. Ini haktuih2 pundek pnya org

      Padam
  4. tklehh blahhh hkhk :P

    BalasPadam
  5. sape nk main gan konek besar? aku kontol gedeh

    BalasPadam
  6. aku bukan gelak baca cerita lawak.. tapi gelak baca korg pny koen.. psl tu pun leh gado..haha

    BalasPadam
  7. okayy ni lawak..haha

    BalasPadam