Hadiah Sempena Hari Guru

Hadiah Sempena Hari Guru

Suatu pagi di dalam sebuah kelas 4 Slow, di sebuah sekolah rendah, di kawasan pedalaman. Cikgu sedang memberikan cadangan kepada murid2nya tentang hadiah sempena Hari Guru esok.

Cikgu: Saya tak kisah apa-apa jenis hadiah yang kamu nak berikan.

Murid: Tapi cikgu, hadiah macam mana?

Cikgu: Cikgu cadangkan begini, jika bapa kamu penanam jagung… jagunglah

hadiahnya, jika nelayan, ikan pun boleh..

Murid2: Ohh…. begitu..

Keesokan harinya, penuh meja cikgu itu dengan pelbagai hadiah….. macam2 ada. Tersenyum lebar cikgu ….

Hah, kenapa kamu berpeluh ni Mamat? Datang lewat pulak!

Mamat: Usung hadiah cikgu…. tu ada kat luar kelas.

Cikgu: Ya.. Allah, batu nesan Mat?????

Mamat: Ha….aaa (dengan bangga)

Cikgu: Ayah Mamat kerja apa?

Murid2: PENGGALI KUBUUUUR cikgu.

Cikgu: Patutlah.

24 ulasan

Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhh

Ini sumer poyo..... haktuihhhhhhhhh

kuranglah..rasa malu lakk nk ketawa..

Pecah pundi kencing aku.hahahaha

Ini sumer poyo...haktuihhhhhhhh

Hahaha .. batok2 aq ketawa

avatar
Tanpa Nama

Ok la ni.lawak la juge

Sakit perut aku

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Sakit perut aku

Ni sumer poyo...haktuihhhh

cam mane kalu bapak keje kutip sampah

apa kau merepek nie......

dah sakit perut minumlah ubat he..he..he..he..

bgi je sampah kat cikgu.....

Dia ni dok komen bnda yg sama jer,apasal?

Ini sumer poyo...haktuihhhhh

Knape semua ad komen bodoh semacam je.. Mmg suka meludh ke cnne..

kasi pijak berjemaah je dia ni.. diri dia tu lagy poyo...ceh cer pndng cermin jap.. poyo tk??

Ni sumer poyo...haktuihhh

Aku ketawa bkn sbab cerita,,, Lucu ngan komen yg ape ke!!!

ini semua poyo...haktuihh.....

Nasib baik si mat bawak btu nesan klu dibawaknya ahlulkubur....

mamat nak bagi cikgu meningal ke?(^_^) hihihi