KISAH LAWAK: SIAPA KATA LELAKI PELUPA?

SIAPA KATA LELAKI PELUPA?

Pada suatu hari sepasang suami isteri keluar shopping untuk persiapan majlis hari jadi si isteri. Sedang si isteri sibuk mencari kain langsir baru, tiba-tiba dia tersedar yang suaminya sudah hilang.

Panik, si isteri menelefon suaminya...

Isteri: Abang... abang kat mana? Jangan la pergi mana-mana. Kita ada banyak benda nak beli ni!

Suami: Ayang... ingat lagi tak 5 tahun lepas... sehari sebelum hari jadi ke-25 ayang... kita ada lalu depan sebuah kedai emas yang jual seutas rantai emas bertatah 3 biji berlian berharga RM70,000... dan abang berjanji satu hari nanti abang akan belikan untuk ayang?

Dengan berlinangan air mata dan penuh syahdu, si isteri hanya mampu berkata "ye bang... saya masih ingat".

Lalu si suami membalas "Baguslah ayang ingat. Abang tengah minum teh tarik kat tepi kedai emas tu. Haus."



91 ulasan:

  1. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. warga marhaen23 Mei 2014 7:42 PG

      Shut up bitch!

      Padam
    2. Poyo kepala nenek kamu

      Padam
    3. Ap yg lawak nye

      Padam
    4. Aa apa yang lawak? Tak lawak pun...hi

      Padam
    5. Hahahhahahahahahhahahahaha

      Padam
    6. hg ni knapa taktaw.. nk km ludah kt hg ka?? haaakkktuuiihhhh!!!!

      Padam
  2. Ini baru maantapppp......xD

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mantap ape nye..erghhhhh

      Padam
  3. Balasan
    1. Haaakkkkkttuuiiii kw lh bodoh... Pndai bca kh x... Tadika bca ne ktwa g dowg thu.. Pui

      Padam
    2. tk habis2 sumer poyo-sumer poyo..eh,dh tkde perkataan lain ke nk sebut daripada meejanda tadi tu..mcm nie keturunan nabi adam..,baik tkyah wujud ..heh

      Padam
  4. Klau dah poyo..xyahla bce..bwt lwak sndri je la

    BalasPadam
  5. Ksian c istri kn..hehehehee.

    BalasPadam
  6. Suami Tipu Isteri

    BalasPadam
  7. semua ni poyo

    BalasPadam
  8. apa cerita tak best lasong

    BalasPadam
  9. Tolg klik skit link ni..
    Klik je..xpyh bt pape..
    http://fixmonthlypaid.com/?id=67105

    BalasPadam
  10. Kesian isteri ingat nk bli kn rupa nye cma nk bg thu yg suami nye tgh minum...hihuu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha!kesian bini dia kn kn u

      Padam
  11. Hahaha...klu aku bg penerajang je.baik xyah flashback blk,frust nonggeng org 2

    BalasPadam
  12. X klaka pn tpi wat bini tu perasan jer aptb~

    BalasPadam
  13. hahaha...bni terharu dah..upe2nye....hampesssss.....

    BalasPadam
  14. Ingatkan nk beli emas tu Kat isteri dia...hmmmm kecian isteri dia..

    BalasPadam
  15. Cmne erk nk gelak ke x erk...ha, ha, ha ...

    BalasPadam
  16. Mabuk ka maca

    BalasPadam
    Balasan
    1. aok la mek mabok eh....

      Padam
  17. Haha tak leh blah suami dia

    BalasPadam
  18. Balasan
    1. apenyer yg poyo ni bodoh..kamu x tau bace ke atau mmg kmu punya keturunan semua poyo2..x pyahlah nak mngrut dkat org punya blog.! Babi Kau!!

      Padam
    2. btul tu aku setuju walau aku tk kenal kau,,blog org kot tkyah nk hina2

      Padam
    3. tk habis2 sumer poyo-sumer poyo..,dh tkde perkataan lain ke nk ckp ..mcm nie keturunan nabi adam buat malu je..baik tkyah wujud

      Padam
  19. Lawak sangat ! Wakakaka .-.

    BalasPadam
  20. Wahh lawaknyeee

    BalasPadam
  21. Wah lawaklah sangat..hehehe

    BalasPadam
  22. Ko semua nya kata tak lawak.. Bodoh sadis punya manusia bonggok

    BalasPadam
    Balasan
    1. yg ko tu tk bonggok pulak//cacat agak nye kau nie

      Padam
  23. X lawak. Haish menyampah btul org poyo tu...

    BalasPadam
  24. Kahkahkah. Poyo gila....:-P

    BalasPadam
  25. Apee pon tk bleh .. skit jiwee dpt lakii cmtuu .. puihhh tuihh juihh yuihh wuihhh duihhh tuihhh

    BalasPadam
  26. Woii....agak2 ar wey aq tngah sedih gila neh...hang pndai wt lawak ka dak..!! Aq x gelak pon !! Hang jngan smpai aq jmpa hang kt luaq !!..

    BalasPadam
  27. Bleh than jga la

    BalasPadam
  28. Terima kasih bloger. Leh hlg tension kerja. Jgn kisah kat org jenis negatif.

    BalasPadam
  29. hahahhahah ..
    lawak bodoh btul ..
    😄😃😀

    BalasPadam
  30. gadis cntk(syazliana)30 September 2014 12:47 PTG

    pe korang merepek nii.

    BalasPadam
  31. Bleh senyum..yg xsuka tu bleh komen leklok x???..jgn komen mcm org xde jiwa..

    BalasPadam
  32. Ida ko de jiwa kew??

    BalasPadam
  33. nie lah lawak paling best penah ku dengar...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tlong lahh crikan lwak pling best yeeee,, blog kau terbaeeekkk de...

      Padam
  34. orng punye blog nie bleh bgi ulasantak akuuuuuu nakkkkkkkk sangaaaaaaat deeeeeeeeeeengaaaaaaaaaaa.........

    BalasPadam
  35. nak gile ker...

    BalasPadam
  36. Aq da teka teki nie....Dalam bnyk2 kaki spa yg pnah mkan kaki.. dan spa yg nk mkan kaki..,?? Ha jwap jwap !!

    BalasPadam
    Balasan
    1. SPA LBANG ANU KAULAH BRO...

      Padam
    2. CEPATLAHHH.,...

      Padam
  37. Sabaq lahh !

    BalasPadam
  38. huhuhu lawak best tpi kna prtngkatkn

    BalasPadam
  39. huhuhu lawak best tpi kna prtngkatkn

    BalasPadam
  40. Teloq pakcik hang !

    BalasPadam
  41. Haktuihhh

    BalasPadam
  42. Haktuihhh

    BalasPadam
  43. Woi babi ! Telok pakcik hang !

    BalasPadam
  44. jgn ckp cm tu x baik org baca

    BalasPadam
  45. Ha ha ha ....aq da mabokkk...ha ha ha...

    BalasPadam
  46. Tak kelakor pun apa punya ceritalah

    BalasPadam
  47. Ni Sumer Poyo...16 Oktober 2014 12:57 PG

    haktuihhh

    BalasPadam
  48. At least dya wat lawak org bca hlg jgk tnsion.. yg korang komen merapu tu org bca pun nek nympah... hmm..

    BalasPadam
  49. Jngan la marah sygg....da x bpa lawak tu yg komen mrapu tu...sja nk bg mnyampah hehe...cita x lawak komen bley jadi lawak ape....muach !

    BalasPadam
  50. tak lwk lngsung...... bulshit..

    BalasPadam
  51. 0125922165 lendir dan kahak banyak!! Haktuihh

    BalasPadam
  52. tengah gelak .. °_°

    BalasPadam
  53. hahahahah.....ksian bini dyer......bru jer ingat laki dia nak belikan berlian tu..huhu

    BalasPadam
  54. PEKEK BAU TAK.. SAYA NAK HISAB

    BalasPadam
  55. mmg kalakar..intro baek ending xbes..hahah

    BalasPadam
  56. Slepas saya membaca cerita ini...masih tidak mampu membuat saya ketawa....

    BalasPadam
  57. Mnta djauhknlh laki cm tu.. haha..

    BalasPadam
  58. haha cian

    BalasPadam
  59. haha cian

    BalasPadam