KISAH LAWAK: SIAPA KATA LELAKI PELUPA?

SIAPA KATA LELAKI PELUPA?

Pada suatu hari sepasang suami isteri keluar shopping untuk persiapan majlis hari jadi si isteri. Sedang si isteri sibuk mencari kain langsir baru, tiba-tiba dia tersedar yang suaminya sudah hilang.

Panik, si isteri menelefon suaminya...

Isteri: Abang... abang kat mana? Jangan la pergi mana-mana. Kita ada banyak benda nak beli ni!

Suami: Ayang... ingat lagi tak 5 tahun lepas... sehari sebelum hari jadi ke-25 ayang... kita ada lalu depan sebuah kedai emas yang jual seutas rantai emas bertatah 3 biji berlian berharga RM70,000... dan abang berjanji satu hari nanti abang akan belikan untuk ayang?

Dengan berlinangan air mata dan penuh syahdu, si isteri hanya mampu berkata "ye bang... saya masih ingat".

Lalu si suami membalas "Baguslah ayang ingat. Abang tengah minum teh tarik kat tepi kedai emas tu. Haus."



91 ulasan

Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

Ini baru maantapppp......xD

avatar
warga marhaen

Shut up bitch!

avatar
Tanpa Nama

Poyo kepala nenek kamu

Hihi

Ini sumer poyo...haktuihhhhhhhh

Klau dah poyo..xyahla bce..bwt lwak sndri je la

Ini sumer poyo...haktuihhhhh

Ksian c istri kn..hehehehee.

Suami Tipu Isteri

semua ni poyo

apa cerita tak best lasong

avatar
Tanpa Nama

Ap yg lawak nye

Tolg klik skit link ni..
Klik je..xpyh bt pape..
http://fixmonthlypaid.com/?id=67105

Ni sumer poyo...haktuihhh

Aa apa yang lawak? Tak lawak pun...hi

Mantap ape nye..erghhhhh

avatar
ainaa atikah

Kesian isteri ingat nk bli kn rupa nye cma nk bg thu yg suami nye tgh minum...hihuu

Hahaha...klu aku bg penerajang je.baik xyah flashback blk,frust nonggeng org 2

X klaka pn tpi wat bini tu perasan jer aptb~

Haha!kesian bini dia kn kn u

Haaakkkkkttuuiiii kw lh bodoh... Pndai bca kh x... Tadika bca ne ktwa g dowg thu.. Pui

Ni sumer poyo...haktuihhh...

hahaha...bni terharu dah..upe2nye....hampesssss.....

Ingatkan nk beli emas tu Kat isteri dia...hmmmm kecian isteri dia..

avatar
Tanpa Nama

Cmne erk nk gelak ke x erk...ha, ha, ha ...

Mabuk ka maca

Haha tak leh blah suami dia

Ni sumer poyo...haktuihhh

Lawak sangat ! Wakakaka .-.

apenyer yg poyo ni bodoh..kamu x tau bace ke atau mmg kmu punya keturunan semua poyo2..x pyahlah nak mngrut dkat org punya blog.! Babi Kau!!

Wahh lawaknyeee

Wah lawaklah sangat..hehehe

Ko semua nya kata tak lawak.. Bodoh sadis punya manusia bonggok

X lawak. Haish menyampah btul org poyo tu...

Kahkahkah. Poyo gila....:-P

Hahahhahahahahahhahahahaha

Apee pon tk bleh .. skit jiwee dpt lakii cmtuu .. puihhh tuihh juihh yuihh wuihhh duihhh tuihhh

Woii....agak2 ar wey aq tngah sedih gila neh...hang pndai wt lawak ka dak..!! Aq x gelak pon !! Hang jngan smpai aq jmpa hang kt luaq !!..

Bleh than jga la

Terima kasih bloger. Leh hlg tension kerja. Jgn kisah kat org jenis negatif.

hahahhahah ..
lawak bodoh btul ..
😄😃😀

btul

Salah

tk habis2 sumer poyo-sumer poyo..eh,dh tkde perkataan lain ke nk sebut daripada meejanda tadi tu..mcm nie keturunan nabi adam..,baik tkyah wujud ..heh

btul tu aku setuju walau aku tk kenal kau,,blog org kot tkyah nk hina2

yg ko tu tk bonggok pulak//cacat agak nye kau nie

tk habis2 sumer poyo-sumer poyo..,dh tkde perkataan lain ke nk ckp ..mcm nie keturunan nabi adam buat malu je..baik tkyah wujud

Boleh la


avatar
gadis cntk(syazliana)

pe korang merepek nii.

Bleh senyum..yg xsuka tu bleh komen leklok x???..jgn komen mcm org xde jiwa..

Ida ko de jiwa kew??

nie lah lawak paling best penah ku dengar...

tlong lahh crikan lwak pling best yeeee,, blog kau terbaeeekkk de...

orng punye blog nie bleh bgi ulasantak akuuuuuu nakkkkkkkk sangaaaaaaat deeeeeeeeeeengaaaaaaaaaaa.........

nak gile ker...

aok la mek mabok eh....

Aq da teka teki nie....Dalam bnyk2 kaki spa yg pnah mkan kaki.. dan spa yg nk mkan kaki..,?? Ha jwap jwap !!

SPA LBANG ANU KAULAH BRO...

CEPATLAHHH.,...

Sabaq lahh !

huhu sodih

huhuhu lawak best tpi kna prtngkatkn

huhuhu lawak best tpi kna prtngkatkn

Teloq pakcik hang !

avatar
Ni Sumer Poyo...

Haktuihhh

avatar
Ni Sumer Poyo...

Haktuihhh

Woi babi ! Telok pakcik hang !

jgn ckp cm tu x baik org baca

Ha ha ha ....aq da mabokkk...ha ha ha...

Tak kelakor pun apa punya ceritalah

avatar
Ni Sumer Poyo...

haktuihhh

At least dya wat lawak org bca hlg jgk tnsion.. yg korang komen merapu tu org bca pun nek nympah... hmm..

Jngan la marah sygg....da x bpa lawak tu yg komen mrapu tu...sja nk bg mnyampah hehe...cita x lawak komen bley jadi lawak ape....muach !

hg ni knapa taktaw.. nk km ludah kt hg ka?? haaakkktuuiihhhh!!!!

tak lwk lngsung...... bulshit..

avatar
Siamang semang

0125922165 lendir dan kahak banyak!! Haktuihh

tengah gelak .. °_°

hahahahah.....ksian bini dyer......bru jer ingat laki dia nak belikan berlian tu..huhu

PEKEK BAU TAK.. SAYA NAK HISAB

gile

mmg kalakar..intro baek ending xbes..hahah

Slepas saya membaca cerita ini...masih tidak mampu membuat saya ketawa....

Terbaek

Mnta djauhknlh laki cm tu.. haha..

avatar
Tanpa Nama

haha cian

avatar
Tanpa Nama

haha cian