(Lawak Jenaka) Gadis Melayu Senang Kena Histeria dan Rasuk

(Lawak) Gadis Melayu Senang Kena Histeria dan Rasuk

Kes rasuk dan histeria ini berlaku di ruang pelajar perempuan membasuh kain di sebuah Asrama Puteri. Kebanyakan yang dirasuk adalah pelajar Melayu dan tidak pernah berlaku kepada pelajar Cina dan India.
Di mana salahnya…

Kita ikuti percakapan antara seorang bomoh dengan jin… Kenapa dia suka merasuk pelajar Melayu saja? Suatu hari seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin-jin yang berlegar-legar di asrama yang merasuk pelajar-pelajar.

Ketika sampai, dia pun membaca mantera. Dia memanggil ketua jin. Lalu ketua jin pun datang dengan menunjukkan wajah yang begitu hodoh dan jijik.Hinggakan ketua bomoh yang berpengalaman pun nak hampir pengsan melihat wajah brutalnya itu.
Tapi ketua bomoh itu menguatkan semangatnya. Lalu ketua bomoh itu bertanya dengan suara yang nyaring dan kuat, menampakkan semangat yang tidak kendur walaupun jin itu menampakkan wajah yang amat mengerikan.

“Mengapa kau rasuk pelajar sekolah ini hah?

Jawab!!!

Kenapa Gadis Melayu yang menjadi sasaran kau wahai setan yang di rejam..?”

Dengan menarik nafas yang panjang ketua jin pun menjawab..
“Siapa bilang Gadis Melayu tak menawan.. Tak menarik hati, tiada memikat”
“Kalaulah memang, tak mungkin aku tertarik… Kalaulah sungguh, tak mungkin aku merasuk,”
“Aduhai……. Kekekekkkkeeee”

37 ulasan:

  1. x lawak pun...

    BalasPadam
  2. hahaha..boleh thn lwk bodo ni

    BalasPadam
  3. Amende yg lawaknye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lwk tu boleh thn jugak

      Padam
  4. Col me 0124169752. Kkkkkkkkkkkkkkkkkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. npa ko ingat sruh cal ni.....npa ko da ceta pling lawak ke...

      Padam
    2. kalau ada boleh gak..

      Padam
  5. Ish ish ish keciannn...

    BalasPadam
  6. terbaekkk punya jin

    BalasPadam
  7. Kelakar la jugak.

    BalasPadam
  8. apw lar,org tye lain jin jwb lain

    BalasPadam
  9. apapun tak boleh

    BalasPadam
  10. klu x pandai wt lawak x pyh nk melawak..x de puchline lags0ng dlm cite awk ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. lepak ar nie bkn maharaja lwk mega pown..tk yah nk punchline2 sgt..

      Padam
  11. Jin TerBaik. Tp mmang xde rase lawak skit pon. Cuba hasil'n cite yg lebih menarik.....kesian..~~

    BalasPadam
  12. boleh lah...Erm..

    BalasPadam
  13. Macam apa lgi x lwak pun


    BalasPadam
  14. Lawak ape neh?? *smbil kowek idung...

    BalasPadam
  15. jahanam pya crita . khbisan idea sd ka ?

    BalasPadam
  16. Nie lah lawak yg paling bodoh aq pnah baca...

    BalasPadam
  17. rase mcm nak bunuh diri jerr baca kau punye lawak ni .. x reti buat lawak kea ???

    BalasPadam
  18. Lawak jugak ek.....Bolehla

    BalasPadam
  19. Xde citer lucu yg lain ke....knp asyik nk buat citer yg merepek meraban hah?Pelik la zmn skrg nie...tulah dh moden sgt buat pulak citer yg x berapa lucu nie

    BalasPadam
  20. Ko nk dngar cite lucu kew?...aq da cita lucu klau ko dngar mang sakit pewot ko gelak...tambah sakit ati.....ari tu aq tngah makan nasi smbil tngok tb cite 999....pstu lalu sekoq kucing nie...ko tau kucing tu bt apew....kucing tu bley mntak nk ikan ckit kt aq smbil bt muke comel....aq bt xthu jew....*saje nk tngk die...tpi die mang xthu malu tol aq x bg pon tpi mntak jgak ...tpi aq nie jnis cepat kcian aq pun bg la ....kcian pnye psal....ok tu je la aq nk gtau....jngan marah~ hehe

    BalasPadam
  21. Haktuihhh

    BalasPadam
  22. Ni Sumer Poyo...16 Oktober 2014 12:55 PG

    haktuihhh

    BalasPadam
  23. Wahai anak muda knpa kamu meludah akan sesuatu yg kamu tidak suka..??

    BalasPadam
    Balasan
    1. dh mcm papazola lh pulak..kebenarannnn tak pernah syok sendiri..hehe

      Padam
    2. nie baru kelakar...*sambil korek telinga

      Padam