(Lawak Jenaka) Gadis Melayu Senang Kena Histeria dan Rasuk

(Lawak) Gadis Melayu Senang Kena Histeria dan Rasuk

Kes rasuk dan histeria ini berlaku di ruang pelajar perempuan membasuh kain di sebuah Asrama Puteri. Kebanyakan yang dirasuk adalah pelajar Melayu dan tidak pernah berlaku kepada pelajar Cina dan India.
Di mana salahnya…

Kita ikuti percakapan antara seorang bomoh dengan jin… Kenapa dia suka merasuk pelajar Melayu saja? Suatu hari seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin-jin yang berlegar-legar di asrama yang merasuk pelajar-pelajar.

Ketika sampai, dia pun membaca mantera. Dia memanggil ketua jin. Lalu ketua jin pun datang dengan menunjukkan wajah yang begitu hodoh dan jijik.Hinggakan ketua bomoh yang berpengalaman pun nak hampir pengsan melihat wajah brutalnya itu.
Tapi ketua bomoh itu menguatkan semangatnya. Lalu ketua bomoh itu bertanya dengan suara yang nyaring dan kuat, menampakkan semangat yang tidak kendur walaupun jin itu menampakkan wajah yang amat mengerikan.

“Mengapa kau rasuk pelajar sekolah ini hah?

Jawab!!!

Kenapa Gadis Melayu yang menjadi sasaran kau wahai setan yang di rejam..?”

Dengan menarik nafas yang panjang ketua jin pun menjawab..
“Siapa bilang Gadis Melayu tak menawan.. Tak menarik hati, tiada memikat”
“Kalaulah memang, tak mungkin aku tertarik… Kalaulah sungguh, tak mungkin aku merasuk,”
“Aduhai……. Kekekekkkkeeee”

37 ulasan

x lawak pun...

X lawak x perlu baca

hahaha..boleh thn lwk bodo ni

Ni sumer poyo...haktuihhh...

Amende yg lawaknye

Col me 0124169752. Kkkkkkkkkkkkkkkkkk

avatar
Tanpa Nama

Ish ish ish keciannn...

npa ko ingat sruh cal ni.....npa ko da ceta pling lawak ke...

terbaekkk punya jin

Kelakar la jugak.

Ni sumer poyo...haktuihhh

apw lar,org tye lain jin jwb lain

apapun tak boleh

klu x pandai wt lawak x pyh nk melawak..x de puchline lags0ng dlm cite awk ni

Jin TerBaik. Tp mmang xde rase lawak skit pon. Cuba hasil'n cite yg lebih menarik.....kesian..~~

boleh lah...Erm..

Macam apa lgi x lwak pun


Lawak ape neh?? *smbil kowek idung...

jahanam pya crita . khbisan idea sd ka ?

Nie lah lawak yg paling bodoh aq pnah baca...

rase mcm nak bunuh diri jerr baca kau punye lawak ni .. x reti buat lawak kea ???

Lawak jugak ek.....Bolehla

Xde citer lucu yg lain ke....knp asyik nk buat citer yg merepek meraban hah?Pelik la zmn skrg nie...tulah dh moden sgt buat pulak citer yg x berapa lucu nie

Lwk tu boleh thn jugak

Ko nk dngar cite lucu kew?...aq da cita lucu klau ko dngar mang sakit pewot ko gelak...tambah sakit ati.....ari tu aq tngah makan nasi smbil tngok tb cite 999....pstu lalu sekoq kucing nie...ko tau kucing tu bt apew....kucing tu bley mntak nk ikan ckit kt aq smbil bt muke comel....aq bt xthu jew....*saje nk tngk die...tpi die mang xthu malu tol aq x bg pon tpi mntak jgak ...tpi aq nie jnis cepat kcian aq pun bg la ....kcian pnye psal....ok tu je la aq nk gtau....jngan marah~ hehe

avatar
Ni Sumer Poyo...

Haktuihhh

Woi babi !

avatar
Ni Sumer Poyo...

haktuihhh

Wahai anak muda knpa kamu meludah akan sesuatu yg kamu tidak suka..??

kalau ada boleh gak..

dh mcm papazola lh pulak..kebenarannnn tak pernah syok sendiri..hehe

lepak ar nie bkn maharaja lwk mega pown..tk yah nk punchline2 sgt..

nie baru kelakar...*sambil korek telinga