Kisah Isteri Curang

Kisah Isteri Curang

Seorang rakan sepejabat telah beberapa kali memberitahu Abon yang isterinya berlaku curang dengan kawannya sendiri.

Melihat Abon seperti tidak percaya dengan ceritanya, suatu hari rakan tersebut berkata, “Abon, kau balik sekarang. Kau pasti akan lihat isteri kau sedang bermesraan dengan kawan kau tu”.

Abon pun pulang untuk membuktikannya. Beberapa minit kemudian ia telah kembali dengan wajah lebih ceria, nampak lega.

“Bagaimana Abon?”, tanya rakannya tadi.
“Kacau je kau nie. Dia bukan kawan aku. Kenal pun tidak, baru tadi pertama kali aku lihat dia…”.
   

27 ulasan:

  1. x lwk lngsng PON!!!

    BalasPadam
  2. x lawak pun banggang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lu mau lawak padat.. lu bleh kasi angkat lu punya pen kasi bikin lu punya cerita sendiri.. cis sidaa.. pandai kutuk orng.. lu apa boleh bikin.. stakat boleh bikin anak lebih baik lu jaga lu punya barang sebelom ia jadi sarang..!!!

      Padam
    2. Ini sumer poyo... haktuihhhhh

      Padam
  3. Kira ok la tu..dia dah cuba yang terbaik.hahaa..

    BalasPadam
  4. Lawak gk.. Dia hepy bini dia xcurang dgn kwn baik dia..tp dgn org lain

    BalasPadam
  5. Kmu org pl yg tekanan..tak payah bacalh BODOH

    BalasPadam
  6. aku nk bunuh orng yg ckap bngang tu7 Disember 2013 2:01 PG

    Ang nk cerita lawak padat ang reka sendiri la mangkok woii.. suka2 plak kritik cerita orng.. dh x lawak tu sudah la.. yg nk kutuk pasai pa.. bajet dia bleh buat cerita lawak sangat.. eh lu angkat lu punya kaki kasi blah larr..!!!

    BalasPadam
  7. Lwak jgax . .x baik ktuk m'ngutuk nie. .

    BalasPadam
  8. Org pnat2 buat lawak..mcam bodo ja ang komen..bodo la ang ney..xlawak x pyah baca.

    BalasPadam
  9. hahaha.. astgfrullah zim..

    BalasPadam
  10. Hahaha.. Best2.. Apapun cubaan tbaik..mula2 kita mmg slalu di sabotaj..nnt kita da jd atom..bru dorg thegeh2 tnye diri sndiri.. Skurangnya kita ni berakal,dah tahu klu x lawak,jgn la nk dok baca.. Bak kta org" rumah kita pasang astro,jiran pulak nak kecoh"" siapa stuju??

    BalasPadam
  11. Kepada tuan rumah.. Cubaan terbaik.. Usaha lg..

    BalasPadam
  12. Pndai kritik je lbh. . Nk jd keypad wrrior ke.. Bhahaha

    BalasPadam
  13. Pehal lak ko yg mengaku keturunan nabi adam..x layak ko ngaku kturunan dye kalu takat nk mengkritik org lain mcm ko bgus sgt dlm hal melawak nie..kalu ko bgus tlampau sgt ko reply dgn buat satu kisah lawak..ktorang kt cnie nk bace..!!

    BalasPadam
  14. Macam PUKIMAK ANJING TAIK BABI laa korang yg kutuk hasil kerja orang lain..x taw nk appreciate langsung..kire mcm kau lagi bgus pulak..bace jelah x payah nk komen bukan2..

    BalasPadam
  15. suma yg komen bodo..bc je la

    BalasPadam
  16. Ini sumer poyo... haktuihhhhh gak lagi

    BalasPadam
  17. jgn gadoh2 lah,,, kentut kang bru tau

    BalasPadam
  18. Balasan
    1. Aku haktuihhhhhhhh muka ko balik babi!!!!!!! fuck you son off bitch!!! choi lu!!!!

      Padam
  19. Lawak gila korang gaduh

    BalasPadam