Kisah Isteri Curang

Kisah Isteri Curang

Seorang rakan sepejabat telah beberapa kali memberitahu Abon yang isterinya berlaku curang dengan kawannya sendiri.

Melihat Abon seperti tidak percaya dengan ceritanya, suatu hari rakan tersebut berkata, “Abon, kau balik sekarang. Kau pasti akan lihat isteri kau sedang bermesraan dengan kawan kau tu”.

Abon pun pulang untuk membuktikannya. Beberapa minit kemudian ia telah kembali dengan wajah lebih ceria, nampak lega.

“Bagaimana Abon?”, tanya rakannya tadi.
“Kacau je kau nie. Dia bukan kawan aku. Kenal pun tidak, baru tadi pertama kali aku lihat dia…”.
   

27 ulasan

x lwk lngsng PON!!!

Lwak bodoh??

x lawak pun banggang

Kira ok la tu..dia dah cuba yang terbaik.hahaa..

Lawak gk.. Dia hepy bini dia xcurang dgn kwn baik dia..tp dgn org lain

Kmu org pl yg tekanan..tak payah bacalh BODOH

avatar
aku nk bunuh orng yg ckap bngang tu

Ang nk cerita lawak padat ang reka sendiri la mangkok woii.. suka2 plak kritik cerita orng.. dh x lawak tu sudah la.. yg nk kutuk pasai pa.. bajet dia bleh buat cerita lawak sangat.. eh lu angkat lu punya kaki kasi blah larr..!!!

avatar
anti pengkritik

Lu mau lawak padat.. lu bleh kasi angkat lu punya pen kasi bikin lu punya cerita sendiri.. cis sidaa.. pandai kutuk orng.. lu apa boleh bikin.. stakat boleh bikin anak lebih baik lu jaga lu punya barang sebelom ia jadi sarang..!!!

Lwak jgax . .x baik ktuk m'ngutuk nie. .

Org pnat2 buat lawak..mcam bodo ja ang komen..bodo la ang ney..xlawak x pyah baca.

hahaha.. astgfrullah zim..

Hahaha.. Best2.. Apapun cubaan tbaik..mula2 kita mmg slalu di sabotaj..nnt kita da jd atom..bru dorg thegeh2 tnye diri sndiri.. Skurangnya kita ni berakal,dah tahu klu x lawak,jgn la nk dok baca.. Bak kta org" rumah kita pasang astro,jiran pulak nak kecoh"" siapa stuju??

Kepada tuan rumah.. Cubaan terbaik.. Usaha lg..

Pndai kritik je lbh. . Nk jd keypad wrrior ke.. Bhahaha

Ini sume poyokung... haktuihhhh

Pehal lak ko yg mengaku keturunan nabi adam..x layak ko ngaku kturunan dye kalu takat nk mengkritik org lain mcm ko bgus sgt dlm hal melawak nie..kalu ko bgus tlampau sgt ko reply dgn buat satu kisah lawak..ktorang kt cnie nk bace..!!

Macam PUKIMAK ANJING TAIK BABI laa korang yg kutuk hasil kerja orang lain..x taw nk appreciate langsung..kire mcm kau lagi bgus pulak..bace jelah x payah nk komen bukan2..

Ini sumer poyokung... haktuihhh lagi

Ini sumer poyokung... haktuihhh lagi

Ini sumer poyo... haktuihhhhh

suma yg komen bodo..bc je la

Ini sumer poyo... haktuihhhhh gak lagi

pelik la korang smua..

jgn gadoh2 lah,,, kentut kang bru tau

Ni sumer poyo...haktuihhhh

Aku haktuihhhhhhhh muka ko balik babi!!!!!!! fuck you son off bitch!!! choi lu!!!!

Lawak gila korang gaduh