Lawak 18SX: Nak main kena bayar

Lawak 18SX: Nak main kena bayar

Seorang ayah niat bercuti dengan anak dan isterinya di Genting.. beliau pun telefon hotel di Genting Highland..

Ayah: Saya nak sewa bilik satu mlm..berapa ringgit??
Hotel: Satu malam RM300 tetapi kalau nak main.. kena bayar lain..
Ayah: Knp saya kna bayar kalau nak main?? Sy pergi dgn isteri saya..
Hotel: Memang kat sini mcm tu encik.. kalau bilik saje RM300.. kalau nak main..kena bayar lain.. walaupun dengan isteri encik..
Ayah: Mcm mana awak tahu saya main ke tak..
Hotel: Selepas encik bayar.. sebelum masuk..kita pakaikan gelang dulu..
Ayah: Awak ingat saya tak mampu ke sampai nak pakaikan GELANG???
Hotel: Bukan mcm tu encik.. bila dah pakai gelang.. encik dah bebas main berapa kali pun dalam sehari..
Ayah: Saya nak main brapa kali pun..ikut suka hati saya la..
Hotel: Maafkan saya encik.. tapi kita ada pakej family.. ibubapa... anak bleh main sekali..hanya sekali bayar sahaja...
Ayah: WOIIIIII ANAK AKU BARU 5 TAHUN LA....
Hotel: Owh.. 5 tahun bleh main free.. x payah pakai gelang...
Ayah: Kurang ajar... (terus letak telefon)


# Si ayah sebenarnya telah salah faham....

20 ulasan

kakar....hahaha..

Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhh

avatar
Tanpa Nama

Dok haktuihhhhh apa nya

Poyo terus brisik

Ini sumer poyo...haktuihhhhh

avatar
Tanpa Nama

mak ko pelacur brikfield...aku penah laggan mak ko suh jilat kaki aku...xnk main sbb mak ko da maen ngan anjing...pada masa yg sama mak ko penah jilat puki babi...xlalu larh..mak ko jadi mcm tu sbb bapak ko pondan..mati pucuk....sial la...ini tak poyo....haahahahahaha

Hahahaa..kurang ajaq gila..x yah dok lyan la mamat tu oiii

X habis2 dgn haktuihnya..apa nk jd dgn mamat ni.

Haha..betul tu..kalau nk bagi dia berhenti,alamatnya tunggu sampai dia matilah kan

Ini sumer poyo...haktuihhhhh

Npe sikit sgt haktuih.. Bg la bnyk sket.. X cukup 2.. Bodoh

we kau dh kurang diajar dh tu... cuba lau orang kate mak kau cm tu .. mak bapak tk ajar kau ni... dh thu dh

Ni sumer poyo...haktuihhh

Suh sumbat jer apa2 dlam mulot dia ni haktuihnya dok abih2

Ada yg dpat hadiah penampo free niy

mcam pukimak sjak aku tngok dya. . poyo konon. .

Apekehei duk haktuih...lompang kang keturunan nabi adam

Fuck ah

bodo laa.. dok profil keturunan nabi adam tpi komen x mcm keturunan nabi pon