Kisah Lucu : Kalau Bukan Isteri

Kisah Lucu : Kalau Bukan Isteri

Salim pergi ke klinik untuk memeriksa keadaan dirinya yang sering keletihan.

Selepas membuat pemeriksaan doktor bersuara, “Saya belum dapat pastikan penyakit awak. Sebaiknya awak hentikan dulu hubungan intim awak dengan isteri buat sementara waktu.”

“Itu perkara kecil sahaja doktor, tapi...” kata Salim teragak-agak

“Tapi apa?” tanya doktor.

“Bagaimana kalau dengan bukan isteri?” tanya Salim perlahan.

14 ulasan:

  1. Aku rasa ada sikit nak gelak..tapi aku tak tahu tang mana nak gelak..macam tak sampai jer..tapi ok la gudtry..

    BalasPadam
  2. putri nasya katrina5 Jun 2014 11:18 PTG

    ape yg lucunye hapeww... xbest la boring gile

    BalasPadam
  3. Nk buat lawak...xlawak langsung pun...

    BalasPadam
  4. Duk komen byk nk mmpu

    BalasPadam
  5. Heheheh nampak salim punye prngai ade kat yang balas dlm blog ni...hahahahah

    BalasPadam
  6. U jelez ke Keturanan nabi adam

    BalasPadam
  7. Gila punya lawak gila punya komen

    BalasPadam