Kisah Lucu : Kalau Bukan Isteri

Kisah Lucu : Kalau Bukan Isteri

Salim pergi ke klinik untuk memeriksa keadaan dirinya yang sering keletihan.

Selepas membuat pemeriksaan doktor bersuara, “Saya belum dapat pastikan penyakit awak. Sebaiknya awak hentikan dulu hubungan intim awak dengan isteri buat sementara waktu.”

“Itu perkara kecil sahaja doktor, tapi...” kata Salim teragak-agak

“Tapi apa?” tanya doktor.

“Bagaimana kalau dengan bukan isteri?” tanya Salim perlahan.

14 ulasan

Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhh

Aku rasa ada sikit nak gelak..tapi aku tak tahu tang mana nak gelak..macam tak sampai jer..tapi ok la gudtry..

X lucu pun...

Ini sumer poyo...haktuihhhhh

avatar
putri nasya katrina

ape yg lucunye hapeww... xbest la boring gile

Nk buat lawak...xlawak langsung pun...

Ni sumer poyo...haktuihhhh

Duk komen byk nk mmpu

Ini sumer poyo...haktuihhhhh

Heheheh nampak salim punye prngai ade kat yang balas dlm blog ni...hahahahah

U jelez ke Keturanan nabi adam

Merosakkan mood lh komen gtu

tak patut!

Gila punya lawak gila punya komen