Lawak Laki Bini: Nasi Goreng Janda

Lawak Laki Bini

Ada seorang jemaah yang baru dengar kuliah dari ustaz cerita pasal fadhilat ucapan terima kasih kat isteri. Dia dah 30 tahun kawin dan tak pernah ucap terima kasih pun kat isteri.

Jadi balik dari masjid dia berazam untuk ucap pada isteri dia. Sampai di rumah isteri dia hidang nasi goreng. Sebaik saja dia makan je nasi tu dia terus ucap terima kasih dan puji melambung-lambung peri sedapnya nasi goreng tu.

Tiba-tiba isteri dia tercegat mata terbeliak dan berkata, "30 tahun saya masak nasi goreng, abang tak pernah puji pun. Bila makan nasi goreng ni, puji bukan main lagi".

Jawab suami tu kehairanan,"Jadinya??"

Bini dia pun jawab dengan nada marah, "Nasi goreng tu janda sebelah rumah yang bagi".

Suami terus terkedu.....

44 ulasan:

  1. Ngko ni memang gigih mengomen ye 'keturunan nabi Adam'... setiap entri pulak tu. Ko dengki dengan admin ke? Get a life la

    BalasPadam
  2. 'keturunan nabi adam' tu kalu korang nak tau keturunan paria bangsat! Keling tongkang...

    BalasPadam
  3. Ini sumer poyo..... horeyyyyyyyyy

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eeh keling..x payah nak rajin sangat lh..buat orang panas jew..

      Padam
    2. woi keturunan nabi adam ko yang poyo sbnrnya kan hang saja DENGKI

      Padam
    3. ni orang keturunan poyo...

      Padam
  4. kah kah kah.... lawak2... :D tq admin

    BalasPadam
  5. Org bce citer lawak nk rhatkn minda..xyahla pnasskn keadaan..relax brader..relax

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. B0d0 ! Smua p0yo . Apa la tu ? Baik kau jangn baca la . Bodoh ! Suck ur dick la fuck ! Rugi mak bapak engkau lahirkan ank sperti kau ni ! Bodo punya keling sesat ! Sampah !

      Padam
  7. amboii........... 30 thn kwin xpnh lgsg ucp me kaseh kt istri msty cerai talak 3 huhum :D

    BalasPadam
  8. INI semua poyo..haha..

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. Kesian dua2 kn...sabat je lh...poyo jugak sebernar nya...huhuhii

      Padam
    2. woi negro jantan you are not keturunan nabi adam but KETURUNAN PALING DAJE DAN HAPRAQ. ps crite ni klakar

      Padam
  10. Xpe...dosa diakan dia sndri tanggung.meluahkan kata2 yg hina ngn nick name yg mulia,sama gak la ertinya m'hina agama...ptut tukar ke nama 'keturunan jin' , xpun keturunan dajjal.cian...

    BalasPadam
  11. Balasan
    1. mak kongkek ngan anjing kot..tu sbb prangai ko mcm ni....lpas da branak ko bg minum susu skandal mak ko plak..susu babi...lawak x cite aku???, ni sumer poyo....hahhaha

      Padam
  12. Prutttt poyo la ngko! Heh...heh! Toyol

    BalasPadam
  13. Aptb~psl story lawak pn nk begado cm taek jer lala...,buat spoil!!

    BalasPadam
  14. kesian si suami...baru nak jadik mithali....dah kene sembur pulak.....hahahha

    BalasPadam
  15. mulut korang dh terlebih kurang ajar dh tuh.. pape ntah

    BalasPadam
  16. Baca pahamkan n cuba belajar..jgn jd org cm tak pnah pg sekolah..nauzubillah

    BalasPadam
  17. poyo abah kau....

    BalasPadam
  18. biar la dia nax komen apa. Ni blog bapak kau ke.

    BalasPadam
  19. adui...semua semua tempat racist...CIPAI la korang nie...bodoh...

    BalasPadam
  20. ih,,,apa-apaan sih gak baik ngomong kaya gitu..dosa tauuu...

    BalasPadam
  21. tu balasan nye ..,sape suruh tk ckp dari pada dulu..

    BalasPadam
  22. Haktuihhh

    BalasPadam
  23. O.o? Hampa tngk komen ampa ...lebeh kejam dari ktrunan nabi adam...nk tngok org ad cara dia..! Dia melawak ja tuh...tapi kasaq ckit..yg ampa mlayan bt ap?...tkot kna batang idung sndiri stgi...tngok cm aq cool jew ^^hehe

    BalasPadam
  24. Hope pmilik n3 neh tabah dngan komen2 sgelintir rkyat malaysia...rakyat didahulukan pencapaian d utamakan....janji di tepati ....

    BalasPadam
  25. Hahaha y lawak tu coment korg

    BalasPadam